close

One day, a son asks his dad "Daddy, would you like to run a marathon with me?". The father says "Yes".
And they run their first marathon together.

 

有一天,兒子問父親"爹地,您願意和我一起跑馬拉松嗎?"
父親回答說"好的".
然後,他們開始了他們的第一個馬拉松.

 

 

Another time, the son asks his dad again "Daddy, would you like to run a marathon with me?". The father says "Yes, son".

 又再一次,兒子再次問他的父親"爹地,您願意和我一起跑馬拉松嗎?"

父親回答說"好的,兒子".

 

One day, the son asks his father "Daddy, would you run the Ironman with me?"
The Ironman is the most difficult triathlon ever ( 4 kms swimming, 180 kms biking, 42 km running )
And the dad says "Yes".

有一天,兒子問他的父親"爹地,您願意和我一起跑鐵人三項嗎?"
鐵人三項是在最困難的鐵人比賽( 4公里游泳, 180公里自行車,42公里運行)
然後父親說"是的".

The story looks simple until you watch the following clip. Just amazing, how much can love be...

 這故事看來很普通,或許你應該看看以下的視頻.這是令人驚訝的,愛得力量究竟有多少.......

 

 

我的英文不是很好,所以或許翻譯到有一些奇怪.

但是,我想說的,

父母親的愛,真的是這世上最偉大的愛!

我們做孩子的,是否又能夠這樣的對待他們?

arrow
arrow
    全站熱搜

    chialay83 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()